مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 تیر 1399 ساعت 05:302020-06-26پزشكي

اخطار پلمب مطب به پزشکان متخلف در جیرفت


تعداد 7 مطب پزشک که به تذکرات بازرسان بهداشت محیط بی اعتنایی کرده اند، اخطاریه 48 ساعته پلمب داده شده است.

  - ایسنا/کرمان رییس مرکز بهداشت جیرفت گفت: تعداد 7 مطب پزشک که به تذکرات بازرسان بهداشت محیط بی اعتنایی کرده اند، اخطاریه 48 ساعته پلمب داده شده است.

  فرزانه برخوری در گفتوگو با ایسنا با اشاره به نظارت جدی بر همه مراکز بخصوص مطب پزشکان گفت: بازرسان بهداشت محیط از 68 مطب پزشکی، دندانپزشکی،کلینیک و داروخانه در شهر جیرفت بازدید کردند.

رییس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت با تاکید بر اهمیت رعایت فاصلهگذاری اجتماعی افزود: با توجه به اهمیت فاصله گذاری اجتماعی از ابتدای شیوع کرونا ویروس در کشور و شهرستان جیرفت تاکنون طی 5 مرحله از مطبهای پزشکی، دندانپزشکی،کلینیکها و داروخانهها توسط بازرسان بهداشت محیط بازدید شده است.

برخوری از بازدید اخیر بازرسان بهداشت محیط از مطب پزشکان خبر داد و اظهار کرد: طی بازدید اخیر نیز سه تیم از بازرسان بهداشت محیط از 68 مطب و داروخانه بازدید و تذکرات بهداشتی در خصوص فاصله گذاری اجتماعی به آنها داده شد.

وی پلمب مطب پزشکانی که نسبت به هشدارهای بهداشتی بیتوجهی کردهاند را قطعی اعلام کرد و گفت: به چند مطب که به تذکرات بازرسین توجه نکردهاند، اخطار 48 ساعته پلمب داده شد است و در صورت عدم رعایت پروتکلها و ضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار پلمب مطب به پزشکان متخلف در جیرفت

اخطار پلمب مطب به پزشکان متخلف در جیرفت